Support
Heb je een vraag of bots je op een probleem? Fourcast staat voor je klaar! Op deze pagina vind je enkele veelgestelde vragen over Chromebooks en kan je onze helpdesk contacteren.

Contacteer Serge

Ga naar https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/support en geef het serienummer in. Let op! Het kan gebeuren dat de start van de garantietermijn niet overeenkomt met de aankoopdatum op uw factuur. Indien u de factuur kan voorleggen dan past Acer deze termijn aan.
Ga naar http://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=NL&LID=DUT&OP=1 en selecteer bij “zoekopties” de optie “serienummer”. Geef het serienummer in en klik op “zoeken”. Doorloop de wizard en geef alle nodige gegevens in. Acer zal contact met u opnemen via mail zodat u het toestel via DHL naar hun kan opsturen.
BELANGRIJK! Indien u een uitgebreide garantie hebt afgesloten met ons en er is een scherm - of klavierbreuk dient u ons te contacteren via support@fourcastforeducation.zohodesk.eu. Dan pikken wij het toestel op en handelen wij alle administratie af
Ga naar https://support.hp.com/be-nl/checkwarranty en geef het serienummer in. Let op! Het kan gebeuren dat de start van de garantietermijn niet overeenkomt met de aankoopdatum op uw factuur. Indien u de factuur kan voorleggen dan past HP deze termijn aan.
Bel naar 02/620.00.88 en kies eerst optie 1, dan optie 3 en dan optie 2. Dan kan je het toestel aanmelden zodat het opgepikt kan worden.
BELANGRIJK! Indien u een uitgebreide garantie hebt afgesloten met ons en er is een scherm - of klavierbreuk dient u ons te contacteren via support@fourcastforeducation.zohodesk.eu. Dan pikken wij het toestel op en handelen wij alle administratie af.
Vind je het antwoord op je vraag niet? Contacteer dan onze helpdesk.
Via onze helpdesk kan je Chromebook Support op maat krijgen. Onze IT-ers zullen contact met je opnemen nadat je een support ticket hebt aangevraagd.